nukalkintojas.lt – tai ne elektroninė parduotuvė, o informacinė svetainė, tačiau ir čia galite užsisakyti Jums tinkamus nukalkintojus.
Užsakymas
Norėdami pateikti užsakymą, parašykite mums elektroninį laišką el. pašto adresu vytenis@siltasoras.lt arba pasirinkite pirmame puslapyje esantį produktą ir spauskite UŽSAKYTI.
Laiške nurodykite:
Tikslius mokėtojo, t.y. iš kieno sąskaitos bus daromas pavedimas, duomenis: vardą ir pavardę arba pilną įmonės pavadinimą;
Visuomet rekomenduojame parašyti savo kontaktinį telefono numerį, kad esant reikalui arba patikslinimui galėtume greičiau su Jumis susisiekti.
Gaminių užsakymus priimame tik pateiktus raštu (el. laišku).
Svetainėje nurodytos prekių kainos yra su PVM (21%).
Prekių pristatymas
Savo prekes ir gaminius pristatome pirkėjo nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
Pirkėjas, priimdamas prekes iš siuntų tarnybos kurjerio ir pasirašydamas transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, patvirtina, kad gavo visas užsakytas prekes, jos yra tinkamos būklės, pakuotės nepažeistos, tvarkingos.
Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (sudaužyta ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai raštu pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente. Pažeistą pakuotę svarbu atidaryti ir patikrinti ar nesugadintos ir prekės.
Tinkamai pažymėję prekių, pakuočių pažeidimo ar trūkumo faktą siuntų tarnybos prekių perdavimo-priėmimo dokumentuose, Jūs įgysite teisę per 2 darbo dienas kreiptis į mūsų įmonę raštu dėl žalos atlyginimo.
Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.
Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas ne vėliau kaip kitą darbo dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
Prekių grąžinimas ar pakeitimas
Parduotų prekių trūkumus, jei įmanoma, pašalinsime, nekokybiškas prekes pakeisime ar priimsime atgal, vadovaudamiesi “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”, patvirtintomis 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738, Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnyje numatytais atvejais ir (ar) kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais bei taikomais teisės aktais.
Kokybiškos prekės Pirkėjo prašymu keičiamos arba grąžinamos per 14 dienų nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos (jei siunčiama, nuo pristatymo dienos).
Prekės grąžinimui priimamos Pirkėjui savo lėšomis pristačius jas į UAB „ŠILTAS ORAS“ saloną ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie prekių atsisakymą pateikimo dienos. UAB „ŠILTAS ORAS“ atsakingam darbuotojui patvirtinus, jog grąžinama prekė yra tinkamos būklės, pinigai grąžinami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų nuo pranešimo apie prekių atsisakymą pateikimo, jei prekės per tą laiką grąžinamos UAB “ŠILTAS ORAS”.
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos TIK, jeigu jos yra:
– originalioje ir tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– nesugadintos paties Pirkėjo;
– nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos, t.y. turi būti nepažeistos etiketės, pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šio punkto reikalavimai netaikomi tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– tos pačios komplektacijos, kaip ir buvo pateikta Pirkėjui.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina pateikti raštišką prašymą, nurodant prekės grąžinimo priežastį, ir pridėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą.
Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo raštiško kokybiškų prekių atsisakymo gavimo dienos grąžina Pirkėjui pinigus ar pakeičia prekes į Pirkėjo pageidaujamas kitas, jei tuo metu jas turi sandėlyje. Tačiau Pirkėjas tokiu atveju privalo padengti tiesiogines prekės grąžinimo (ir papildomas siuntimo, jei prekės keičiamos) išlaidas.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.
Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles ir Pardavėjas tai įrodo, prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.